Όσα συνέβησαν στο Λύκειο Δευτέρα 12-4-2021
Μοιραστείτε το άρθρο!
Μια μέρα σιωπής η χθεσινή, μετά τα γεγονότα της Δευτέρας στο σχολείο.
Άφησα χώρο και χρόνο σε όλους όσους βρεθήκαμε στο σχολείο των παιδιών μου, να κοιμηθούν τη νύχτα τους, όπως μπορούσε ο καθένας…
Οι καθηγητές που συναινούν σιωπηλά στην κατάλυση του Συντάγματος της Ελλάδας “μας”. Οι δημοτικοί φορείς που συναινούν σιωπηλά στην κατάλυση του Συντάγματος της Ελλάδας “μας”. Οι δημοσιογράφοι που συναινούν σιωπηλά στην κατάλυση του Συντάγματος της Ελλάδας “μας”.
Δεν συμπεριλαμβάνω τους γονείς στην παραπάνω λίστα, επειδή ήταν ΑΠΟΝΤΕΣ και θα ήθελα να είμαι δίκαιη και να μην τοποθετηθώ για ανθρώπους που ήταν ΑΠΟΝΤΕΣ…
Ζούμε σε μία χώρα δυο ταχυτήτων, όπου η διαφορετική άποψη ονομάζεται συνωμοσιολογία και ακόμη και τεκμηριωμένη οφείλει να είναι φιμωμένη.
Θα περιγράψω επακριβώς τα γεγονότα της Δευτέρας.
Φτάνω στο σχολείο στις 8.00. Απέξω βρισκόντουσαν μαθητές περιμένοντας να εισέλθουν στο χώρο του σχολείου καθώς επίσης και αρκετοί δημοσιογράφοι.
Διέκρινα από τις φυλλωσιές κουστούμια και κατάλαβα πως ο ένας ήτανε ο δήμαρχος.
Όσο περίμενα να μπουν τα παιδιά μέσα, ήρθε έξω ο δήμαρχος, με τον οποίο υπάρχει μια εξαιρετική επικοινωνία. Αρκετές φορές έχουμε κάνει συζητήσεις σε τυχαίες συναντήσεις καθώς και την πρόσφατη διαδικτυακή μας (αστυνομία σε κούνιες). Του εξέφρασα την αντίρρησή μου και τους λόγους για τους οποίους δε συμφωνώ και πως σκοπός μου είναι το καλό των παιδιών και μόνο και πως πολιτεία και γονείς οφείλουν να κινούνται σε αυτό το πλαίσιο.
Ξεκίνησε τη συνέντευξη και απομακρύνθηκα πλησιάζοντας την είσοδο.
Τα περισσότερα παιδιά είχαν ανεβεί.
Να σημειώσω πως υπήρχε καθηγήτρια και καθηγητής, στην είσοδο του σχολείου και έλεγχαν τις κάρτες εισόδου των παιδιών, οπότε η “διαλογή” κι ο νοών νοείτω, γινόταν κάτω.
Όπως θα δείτε και στο βίντεο της συνέντευξης του δημάρχου μας ( ανέβηκε στο φπμ του Δήμου Γλυφάδας), οι δημοσιογράφοι έμπαιναν κανονικά εντός σχολικού κτηρίου, ενώ εμένα μου απαγορεύθηκε η είσοδος! Όταν είπα στην καθηγήτρια πώς οι δημοσιογράφοι επιτρέπεται να μπαίνουν μέσα και να παίρνουν και συνεντεύξεις από τα παιδιά, τους είδα με τα μάτια μου, υπεραμύνθηκε ότι δεν είναι έτσι. Της είπα πως είναι κρίμα να το κάνει αυτό και να λέει πως δεν βλέπω καλά όντας και οι δύο παρούσες και την προέτρεψα να τους βγάλει από το χώρο!
Ήρθε ο διευθυντής. Μου είπε πως έχει διαβάσει και τα δυο ηλεκτρονικά μου μηνύματα, ένα προτροπής μου για επικοινωνία μαζί του και το άλλο με τις θέσεις μου απέναντι σε όλο αυτό που συμβαίνει, σε σχέση με το επί της ουσίας έργο των καθηγητών.
Μου είπε πως θα απαντήσει γραπτώς. Τοποθετήθηκα τεκμηριωμένα και κόσμια (διακρίνεται η φιγούρα μου πίσω από αυτήν του δημάρχου στο βίντεο). Του είπα για την αντισυνταγματικότητα των μέτρων, για το δελτίο τύπου του Π.Ι.Σ ως προς τα υποτιθέμενα τεστ αυτοδιάγνωσης, για το μάθημα που δίνουμε στα παιδιά μας υπακούοντας σε όλα.
Πως κυβέρνηση, καθηγητές και γονείς οφείλουμε να βρούμε ένα σημείο σύνδεσης και συνάντησης για το καλό των παιδιών μας και πως δεν επιτρέπεται να βαδίζουμε στα άκρα.
Του εξέφρασα πως δεν είμαι εναντίον των καθηγητών και πως η πρόθεσή μου είναι να κινηθώ εναντίον των υπευθύνων, αφού δεν έχουν επιβάλλει οι καθηγητές το ΦΕΚ, όμως είναι συνένοχοι.
Συναινούν επιτρέποντάς το και πως αν δεν μου δώσει γραπτώς την απάντησή του, μοιραία είναι εκτεθειμένος, αφού δεν θα έχει ακολουθήσει σε αυτήν την περίπτωση, το γράμμα του νόμου.
Μου απάντησε εννοείται πως έχω δίκιο και πως δεν μπορεί να κάνει κάτι αφού έχει βγει αυτή η εντολή. Πως είναι με το όφελος των παιδιών και πως δεν είναι υγειονομικός ούτε αστυνομικός (λέξεις που χρησιμοποίησα στην επιστολή μου) και πως θα βρεθώ αντιμέτωπη απέναντι στους γονείς που φέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο, καθώς και τα παιδιά μου, σε σχέση με τα αλλά παιδιά, ως προς τις θέσεις μου και ως προς την προσέλευσή τους χωρίς τεστ.
Δεσμεύθηκε πως μία μέρα μετά θα μου έστελνε γραπτή απάντηση.
Να αναφέρω πως δεν έχω λάβει ούτε καν πρωτόκολλο για την επιστολή μου, πόσο μάλλον απάντηση, ενώ σε τηλεφωνική μας επικοινωνία, εξέφρασε αδυναμία λόγω φόρτου εργασίας και πως θα τακτοποιηθεί σύντομα. Λόγος για πρωτόκολλο πουθενά. Σημειωτέον το υπουργείο μου έχει στείλει.
Βγήκα έξω χαιρέτησα το δήμαρχο και αποχώρησα. Άκουσα μια γυναικεία φωνή να με καλεί. Ήταν μία από τους δημοσιογράφους και μου ζήτησε να τους δώσω συνέντευξη. Η κυρία ήταν της ΕΡΤ.
Με ρώτησαν για τα τεστ, πώς θα κινηθώ ως προς τις απουσίες και την εκπαίδευση των παιδιών μου. Τεκμηρίωσα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις θέσεις μου. Αντισυνταγματικότητα, επικινδυνότητα των αποβλήτων, το δικαίωμα στην ελεύθερη εκπαίδευση.
Επέμεινα πως κυβέρνηση, καθηγητές, γονείς οφείλουμε να βρούμε ένα κοινό σημείο επικοινωνίας για το καλό των παιδιών μας. Στην ερώτησή τους εάν θα χάσουν τη χρονιά τα παιδιά μου απάντησα πως πρόθεσή μου δεν είναι να χάσουν την εκπαίδευσή τους. Τους δίνω ένα μάθημα, να υπερασπίζονται το δίκιο τους με το Σύνταγμα και το γράμμα του νόμου όντας σε μια ευνομούμενη κοινωνία. Είπα πως κι ο Λεωνίδας με τους 300 φάνηκε ότι έχασαν μία μάχη αλλά σε βάθος χρόνου, ετούτο, ήταν η νίκη τους και ακούστηκε σε όλη τη γη.
Με ευχαρίστησαν, χαιρέτησα πάλι το δήμαρχο και έφυγα. Θυμήθηκα πως δεν έβγαλα έστω μια φωτογραφία και επέστρεψα. Μου ζήτησαν να δώσω ξανά μια συνέντευξη στο open.
Κινήθηκα πάνω κάτω στα ίδια πλαίσια.
Να σημειώσω πως η κυρία του open ξεκίνησε πως παραβαίνω νομοθεσία! Της απάντησα πως άλλο είναι ΚΥΑ και άλλο Σύνταγμα και νόμος του κράτους. Και της επεσήμανα πως μια ΚΥΑ δεν είναι πάνω από τη νομοθεσία αλλά κάτω από αυτή!
Οι δυο δημοσιογράφοι μου ζήτησαν το κινητό μου, το οποίο και έδωσα.
Χαιρέτησα και πάλι το δήμαρχο και όσους ήταν εκεί και έφυγα.
Αποτελέσμα των παραπάνω;
Η συνέντευξη του δημάρχου στην τηλεόραση!
Η συνέντευξη του διευθυντή στην τηλεόραση!
Η συνέντευξη ενός γονέα-πολίτη πουθενά! Ψάξαμε και στα δυο κανάλια, όλα τα δελτία και μετά στο YouTube και τίποτα.
Αν αυτό δεν είναι φίμωση τότε τι είναι;
Δεν έβρισα! Δεν κατηγόρησα! Δεν ειρωνεύτηκα! Μόνο εξέφρασα με χαμόγελο τις απόψεις μου!
Η Ελλάδα μας, η πάλαι ποτέ χώρα της Δημοκρατίας φιμώνει τους πολίτες της! Δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου έχουν μόνον οι πολιτικοί, οι δημοτικοί φορείς και οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι υπακούνε τις επιταγές της εκάστοτε κυβέρνησης!
Δεν θυμώνω! Θλίβομαι και λυπάμαι γιατί σε όλο αυτό η πλειοψηφία των γονιών είναι ΑΠΟΝΤΕΣ! Ανησυχούν μόνο για το τι κινητό που θα αγοράσουν με τα voucher που δόθηκαν πρόσφατα!
Δεν κατηγορώ κανένας τους που στέλνουν τα παιδιά τους στην όποια εκπαίδευση μας παρέχει η πολιτεία και γιατί η κοινωνική αποστασιοποίηση έχει επιβαρύνει την ψυχολογία των παιδιών μας. Συμμερίζομαι τις ανησυχίες τους και τις ίδιες έχω κι εγώ!
Αυτό που οφείλουμε να πράξουμε, είναι να τους δείξουμε πώς να αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους. Με επιχειρήματα και τεκμηριωμένες θέσεις, κόσμια και με ευγένεια!
Οφείλουμε να νιώσουν τη χαρά μιας τέτοιας νίκης αλλά και να τους διδάξουμε πως ακόμη και την μάχη να χάσουν, πρέπει να στέκονται στα πόδια τους, να προχωρούν και να μην σταματούν ποτέ να αγωνίζονται! Και το κυριότερο να μάθουν να είναι ενεργοί πολίτες και άνθρωποι! Να σκέφτονται, να ερευνούν, να μην σταματήσουν να αναζητούν την Αλήθεια!
Να αναλαμβάνουν την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεών τους!
Αυτός είναι ο ρόλος μας ως γονείς και μαζί με την αγάπη μπορεί να γεννήσει θαύματα!
Μοιραστείτε το άρθρο!